اخبار

ایده‌های خلاقانه خود را برای "بیمه سلامت" ارسال کنید

ایده‌های خلاقانه خود را برای "بیمه سلامت" ارسال کنید

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه از شروع نخستین رویداد هم‌اندیشی بیمه سلامت ایران از 15 آذر خبر داد.

کیومرث مظفری در گفت وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی ایسنا منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: نخستین رویداد هم‌اندیشی بیمه سلامت با حمایت سازمان بیمه سلامت از 15 آذر آغاز شده و تا 15 دی نیز ادامه دارد.

وی افزود: این رویداد با هدف شناسایی ایده های خلاقانه در حوزه بیمه سلامت و نیز شناسایی مشکلات در این حوزه و تبدیل آنها به مسائل قابل حل در سطح کشور برگزار می شود.

وی از برگزاری این رویداد در شش محور خبر داد و افزود: تمام اقشار جامعه و بویژه نخبگان، پژوهشگران، دانشجویان و اساتید می‌توانند ایده های خود را از 15 آذر تا 15 دی به دبیرخانه این رویداد به آدرس shareidea.ihio.gov.ir ارسال کنند.

مظفری تصریح کرد: محورهای برگزاری این رویداد شامل شش محور پوشش بیمه ای(مشکلات حوزه پوشش بیمه ای)، قوانین، مقررات و فرآیندهای ارائه خدمت، نظارت بر خدمات بیمه سلامت، آموزش، پیشگیری و ارتقا سلامت، مدیریت منابع، مصارف و سرمایه انسانی و نیز کاربرد فناوری اطلاعات در نظام بیمه سلامت است که افراد می توانند ایده های خلاقانه خود را در این شش محور مطرح و ارسال کنند.

وی افزود: با پایان گرفتن مهلت برگزاری رویداد، ایده های ارسال شده از 15 دی تا 15 بهمن داوری شده و از برترین ایده ها طی مراسمی تجلیل می شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه تاکید کرد: امیدواریم با برگزاری این رویداد بتوان شناخت خوبی از مشکلات حوزه سلامت پیدا کرده و راهکارهای مناسبی برای رفع آنها با بهره گیری از ظرفیت نخبگان ارائه شود.
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ۰۸:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید